NO STORY ABOUT HIM !

        ASSALAMUALAIKUM ! berhabuk dah blog saya .. busy la wey ! kali tak na cerita pasal azril ! sebab rasa tak perlu kot .. okay .. baru done kemas bilik yang bersepah gara gara mencarik satu benda ! cover keypad lappy eyka hilang ! tahu tak benda tu berharga .. lappy da la mahal .. senang senang nanty jahanam ! abah kita beli speaker warna pink for me ! memang cantik .bila pasang jiran sebelah boleh marah .. haktoi ! sekian lama tak bawak motor .. akhirnya bawak motor gara kereta rosak .. tapi mama marah jugak sebab bawak motor ..bahaya la for me .. about me ? okay nama aku syafiqah .. tapi dah famous nama eyka damia .. aku baru jer 18 tahun . study dekat unisel . aku ni taken by hairil azril . even dia tu senget . aku sayang dia . biar org ckp dia apa2 .. yg penting dia indah dimata aku ...
          
          aku ni nakal la jugak .. dulu aku suka main dengan laki sebab dulu jiran rumah aku semua laki .. aku pulak masa tu anak tunggal .. ma and bah saya cukup sayang saya .. saya ganas dan panas baran .. sekarang saya study nurse .. ha ? pelik kenapa amik nurse .. mmg minat sebab sejak arwah atok meninggal .. banyak lesson yg saya dapat . so dari situ timbul perasaan nak jadi nurse .. bah n ma galakkan .. eyka suka shopping .. simple and nice .. ma kita suka cakap kita membazir . ma bukan membazir but koleksi .. "kakak ni kan suka beli tak pakai " ayat biasa ma guna .. "ma .. koleksi ma" tu ayat ma aku dah faham bila dia marah .. eyka cerewet makanan . pakaian .. warna ... dan saya cukup pembersih ... eyka suka warna pink ,purple and tiffany blue ...cukup la smpai sini kot aku nak cerita pasal aku .. nak tahu tunggu episod seterusnya .. haktoiiii !

           

No comments:

Post a Comment