tentang perangai aku ...

                assalamualaikum.. sebelum aku tinggalkan blog jadi berhabuk balik.. aku nak share sikit pasal diri aku..mungkin ada yang tak kenal sgt aku kan..  nama korang da tahu. umur ,tempat aku study, aku amik kos apa? semua da tahu kan .. so aku na cerita tentang perangai aku ? kisah apa aku buruk or tak perangai aku ni.. hahaha , aku suka melatah.. kalau usik aku. perkara yang aku tengah fikir akan aku ckp kan.. hahaha .stupid tabiat sebenar nya sbb dulu aku suka ejek org melatah . nak nyah ! sekarang jadi dekat aku ... bilik aku pulak ? aku tak suka bersepah..bilik air aku sikit tak leh bau yang bukan2 .. sebab tu aku pasang spray wangi ...dalam mangkuk tandas duduk pun aku letak.. then.. pasal lagu..aku tak kisah nak dengar lagu org putih ka.. indon ka.. melayu ka .. hindustan ka.. jgn india .. hahahaha,, aku tak macam setengah org yg layan org putih je .. bajet tu nama nya ! 

                 aku suka menyanyi ..mahupun dalam jamban? mahupun dalam bilik mandi. mahupun katil.. dalam KTV tak yah cakap la kan .. hahaha .. aku suka nyanyi sambil pegang gitar .. mana aku belajar ? ada someone yang ajarkan .. tapi tak ada pro sgt kan .. perangai buruk aku ?? jeng jeng jeng .. aku suka gigit straw lepas minum .. member rumah aku semua gelak kalau keluar mkn dengan aku ? azril pun gelak .. susah la na tinggalkan tabiat tu .. aku akan gigit smpai straw tu lunyai ..stop about it ? malukan .. then. aku suka simpan brg yg aku dah beli tapi na beli lagi. contoh kasut baju .. tapi aku pakai benda yg sama jugak.. aku suka baca novel .. majalah paling belambak dekat rumah aku .. majalah dara .. majalah tu penuh motivate dekat aku ..daripada beli majalah mangga baik beli dara kan .banyak knowledge aku dapat dari segi agama ...

                   aku suka berangan . kadang kadang tak jadi kenyataan pun.. hahaha..aku tak suka masak..tapi bila fikirkan smpai bila aku tak reti masak.. umur dah tua da ni,,, okay i try..the.. bila aku bosan .. aku suka online . habiskan masa aku dengan lappy yang aku sayang ni ha ? aku tak suka merayau naik motor sebab aku jarang naik motor . bila urgent je aku bawak .. bila aku sedih pulak aku akan selalu pasang lagu jiwang dan menangis . bagi aku bila aku menangis hati aku rasa lega.. kalau aku tgh sakit hati pun aku menangis jugak . aku ni sensitif orang nya .. aku mudah sentap.. aku ni panas baran .. kalau aku tgh bad mood semua org aku na marah .. tapi sejak kenal azril aku dah kurangkan.. aku kuat cemburu .. kalau sapa kacau my boy dalam fb .. memang kena la azril . sampai azril block budak tu sebab nak jaga hati aku... ni je la kot .. penat dah aku taip .. nanty bila aku free .. aku update entry baru .. selamat kembali ke unisel eyka damia :)

No comments:

Post a Comment