berpantai with them

assalamualaikum ... tertanya kan pantai mana ikaa pergi ? pantai remis je.. ikaa drive memang pergi yang dekat lagipun nak pergi yang jauhh memang tak ada duit sekarang.. bukan apa nak pergi pantai sahaja nak hirup udara laut sekian lama kita duduk di BANDAR ni ka asyik bau asap motor, kereta lori dan bas.. tak salah pun kita pergi pantai even pantai tu tak ada cantik mana pun ..ikaa sendiri pun tengah tertekan elok sgt dapat lepaskan semuanya di pantai tu .. kawan kawan pun harap happy la ikaa bawak pergi situ biasa laa kalau hati ni selalu terluka memang akan pergi tempat mcm tu je untuk tenangkan fikiran selain SOLAT .

pergi waktu pukul 4 so masih panas lagi laaa. so kita org decide lepak kedai makan mana tak tahu laaa... sambil rasa angin yg kuat masa tu .. perghhh tak ley nak habaq memang syok la kaaannn ... around 6pm kami pergi bergamba sebagai kenangan kami pergi pantai sejak kami study kat UNISEL tak pernah pulak aku bawak dowang ni jalan jalan ke pantai so tak salah kalau aku dah ada kereta sendiri bawak mereka .. lagi lagi kawan aku sorang lagi tu jarang keluar so aku bawak laa dia merasa sikit...

harap apabila aku dapat apa aku inginkan tu sedikit tenang la sikit.. perlahan perlahan akan aku lupakan diaa.. nasib baik aku tak berapa kuat sgt syg kan dia seperti mana aku saya ex aku yang lain hmm yelaa baru seminggu kenal.. hahaha lawak kan kan kan tu nama nya tak ada jodoh ... malas nak story sal mamat tu .. ni la sikit sebanyak gamba yang kami ambik .. yeay !







  what ever ikaa harap dowang happy sgt sgt .. next time ada masa kita pergi jauh sikit... even kami keluar mcm pelajaran kami tak abaikan kami tetap belajar cuma tak guna kalau simpan stress ni.. elok lepaskan harap kawan kawan aku yang tiga orang tu tenang jawab paper hemooo khamis ni.. good luck my friends.. ikaa sentiasa doakan korang ... cuma nak cakap kebahgiaan milik kami semuaa... isnyaAllah.. hanya Allah yang mampu leraikan persahabatan kami tiada siapa yang mampu leraikan persahabatan ini :) kami semua adalah bakal jururawat


No comments:

Post a Comment