CINTA HATI

assalamualaikum... dahhh lama tak update blogger.. hmm nak kongsi sikit tentang cinta dan hati.. apa korang faham tentang cinta dan hati?? bagi ikaa cinta itu adalah seolah olah kita dapat perasaan yang paling membahagiakan kitaa...dan hati pulak adalah antara seseorang mencintai seseorang dan membentuk sesuatu cinta,, susah sebenarnya kalau kita nak ungkapkan cinta yang sebenar kerna sesetengah orang cinta nya cepat berubah.. mungkin kerana hati diaa belum kukuh mencintai seseorang itu,..

bagi ikaa jugaa cinta tak semestinya dengan kekasih hati mahupun lelaki ataupun perempuan tetapi cinta juga boleh diperolehi oleh kawan kawan.. cinta kawan kawan dengan cinta dengan kekasih amat berbeza... kawan kawan adalah tempat kita mengadu berkongsi pengalaman sedih duka gembira tetapi dengan kekasih hati bukan sahaja kita mengadu berkongsi pengalaman tetapi kita lalui dugaan atau kebahgiaan itu sama sama..

cinta itu bermula dari mata dan turun ke hati dan cinta juga membuat kita berasa rindu dan makin kuat cinta makin kuat rindu tu ... *(tu dahh elok kahwin kalau dah mcm tu )  ... kekadang ada yang taksub dengan cinta boleh menyakitkan sangat .. oleh itu jaga la cinta itu supaya tidak mudah disakiti dan dikecewakan .. bercinta laa dengan sejujur jujurnyaa, kepercayaan antara satu sama lain, berkongsi suka dan duka bersama sama, bertolak ansur antara satu sama lain dan lupa yang paling penting kesetiaan ... dan sesiapa yang sudah mempunyai cinta.. cintai laaa seseorang itu dengan kasih sayang yang sempurna dan sepenuhnyaaa dan hargai laa orang yang amat mencintai kitaaa...





No comments:

Post a Comment