TALK TO MY HAND !

tak perlu nak berkata kata diblogger ... tak perlu nak perli ikaa dia blogger kau... ikaa tahu sapa ikaa.. tak perlu kau nak banding ikaa dengan kawan kawan kau yang lain... itu la ikaa.. sentap jugak apa kau cakapkan tu... sebagai sahabat kau .. ikaa mampu cakap jangan laa bercakap belakang salah ke kau jumpa ikaa dan cakap yang kau ni tak suka ikaa berkawan dengan dia... salah ke ? salah ke ika nak berkawan dengan dia... kau tahu nak caci maki dia.. kau sapa dimata dia.. sakit sangat ke hati kau sampai kau sanggup kutuk ikaa dalam blogger kau.. okayyy ! itu yang kau nakk.. ikaa harap 6 tahun persahabatan kita sampai sini je laaa... fikir kan laa apa yang kau taip tu sungguh sentap gila... aku sini jaga kau sanggup tolong kau tutup aib kau daripada orang mengata kau tapi ini aku dapat ! aku tahu aku ni tak macam macam kawan kawan kau yang lain aku ni biasa biasa je tapi tolong la fikir siapa yang tolong kau dulu ... 

pernah tak kau terfikir yang suatu hari nanti bila kau jumpa cinta yang kau sayang tapi sahabats endiri tak suka dan cakap diblogger kutuk kutuk ! yes memang aku jumpa dia SCM .. puas hati kau ! aku sengaja bagi kau nampak sebab aku pilih dia sebab dia cukup baik untuk aku.. perlu ke aku berkawan dengan pilihan kau yang hanya kata aku ini sebagai tempat persinggahan dia.. hmm sumpah aku terkilan dengan game korang... aku terlampau baik kot dengan korang aku.. tak sampai hati putuskan persahabatan ini tapi kau sendiri cakap aku ni anjing yang banyak susahkan kau... terima kasih weyyyyy ... aku janji aku tak datang tempat kau lagi... aku tak cari kau lagi... ye muazz memang dah banyak cakap pasal aku dekat kau sampai sanggup kau hina aku ..

okayyyy ! ini yang kau nakkk fikir kita berkawan dari kecikkkk.... kita pernah tukar tukar barang pernah mandi sebilik air pernah kau fikir ! prnah kau fikir aku sayang kau gila !!! lantak laaa apa kau nak cakap lepas ni ....aku ikhlas kawan dengan kau dulu dan sekarang ... maafkan aku weyy ... kalau 6 tahun aku kenal kau aku banyak buat salah dengan kau.. cukup la kot kau hina aku... aku tak nak aku bukak blog baca benda negatif ....

No comments:

Post a Comment